Vastuu lukijalla…?!
Vastuu lukijalla…?! Yleensä puhutaan ja kirjoitellaan paljon siitä, että pitää miettiä mitä ja miten kirjoittaa etenkin somen tila-päivityksiin, blogiotsikoihin tai esitteisiin. Tällä kertaa seuraavat rivit kertovatkin siitä, että vastuu siirtyy yhä useammin myös lukijalle. Kaikesta ei ehkä kannata viilata pilkkua, eikä toisaalta kaikkea tarvitse viimeiseen asti höylätä ja fiilata. On toki hyvä pyrkiä kirjoittamaan virheettä, […]