Vastuu lukijalla…?!

Vastuu lukijalla…?! Yleensä puhutaan ja kirjoitellaan paljon siitä, että pitää miettiä mitä ja miten kirjoittaa etenkin somen tila-päivityksiin, blogiotsikoihin tai esitteisiin. Tällä kertaa seuraavat rivit kertovatkin siitä, että vastuu siirtyy yhä useammin myös lukijalle. Kaikesta ei ehkä kannata viilata pilkkua, eikä toisaalta kaikkea tarvitse viimeiseen asti höylätä ja fiilata. On toki hyvä pyrkiä kirjoittamaan virheettä, […]

Redesan logo

TIEDOTE

Redesanin toimintaa on supistettu
ja sivuston sisältöjä ja toimintoja on karsittu jonkin verran . 

Kannattaa kuitenkin vilkaista, mitä kaikkea hyödyllistä jätimme jäljelle!

Kirjaudu tilillesi

Tilaa Redesanin uutiskirje

Haluatko saada bloggauksemme ja vinkkimme suoraan sähköpostiisi? Tilaa uutiskirjeemme ja liity joukkoon – voit poistua milloin vain haluat. Tilaajana saat etuja mm. verkkokoulutuksiimme! Tilaajalahjana 20 € ostokuponki!