Asiakaspalvelu

Verkostosparraajamme Sirpa Rossi kertoi asiakaspalvelusta webinaarissa. Hänellä on 25 -vuoden kokemus kaupan alalta/ myyntitehtävistä.  Mitkä ovat tärkeitä piirteitä asiakaspalvelijassa?  Mitkä ovat asiakaspalvelijan huonoja piirteitä? Videolta saat vinkkejä hyvään asiakaspalveluun ja asiakkaan kohtaamiseen.

Sparraajahaastattelussa Sirpa Rossi – Asiakapalvelu from Redesan Oy on Vimeo.

Videon kesto on 27 minuuttia.

Haluatko että Sirpa sparraa sinuakin? Osta Sirpan sparraus täältä.

Jaa tämä artikkeli

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

Kommentit

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

Lisää luettavaa

Verkostomarkkinointi ei ole peikko!

Verkostomarkkinointia pidetään usein joko peikkona tai vähäpätöisenä. Moni kuitenkin hankkii elantonsa verkostomarkkinoinnilla. Yhdelle sopii toinen ja toiselle toinen. Verkostomarkkinointi, tai suoramyynti, on tapa yrittää ja

Lue lisää
algoritmi

Facebookin algoritmitestin tulokset

Teinpä taas “ihmiskokeen” Facebookin algoritmeillä. Tein kesäkuussa 2019 kolme päivitystä lähes samaan aikaan hyvin saman tyyppisesti. Halusin näyttää teille, miten vaikuttaa seuraavat toimet somekäyttäytymisessä: Kun

Lue lisää
sisältömarkkinointi

Persuksille potkua somettamiseen!

Persuksille potkua somettamiseen! Somettaminen, tuo nykyajan markkinointi, joka usein jopa ahdistaa. Pitäis tehdä sinne ja tänne ja sitä ja tätä. Mutta pää on tyhjä. Eihän

Lue lisää

Kirjaudu tilillesi

Tilaa Redesanin uutiskirje

Haluatko saada bloggauksemme ja vinkkimme suoraan sähköpostiisi? Tilaa uutiskirjeemme ja liity joukkoon – voit poistua milloin vain haluat. Tilaajana saat etuja mm. verkkokoulutuksiimme! Tilaajalahjana 20 € ostokuponki!