Asiakaspalvelu

Verkostosparraajamme Sirpa Rossi kertoi asiakaspalvelusta webinaarissa. Hänellä on 25 -vuoden kokemus kaupan alalta/ myyntitehtävistä.  Mitkä ovat tärkeitä piirteitä asiakaspalvelijassa?  Mitkä ovat asiakaspalvelijan huonoja piirteitä? Videolta saat vinkkejä hyvään asiakaspalveluun ja asiakkaan kohtaamiseen.

Sparraajahaastattelussa Sirpa Rossi – Asiakapalvelu from Redesan Oy on Vimeo.

Videon kesto on 27 minuuttia.

Haluatko että Sirpa sparraa sinuakin? Osta Sirpan sparraus täältä.

Jaa tämä artikkeli

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

Kommentit

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

Lisää luettavaa

näkyvyyttä facebookkiin

Lisää näkyvyyttä Facebookkiin!

Lisää näkyvyyttä Facebookkiin! Tässäpä pieni vinkkivideo, miten saat yrityksellesi tai yhteisösivullesi lisää näkyvyyttä Facebookissa. Tykkää ja kommentoi toisia yrityksiä yrityksenäsi. Muista tässä kohtaa mukavat kannusteet

Lue lisää

Verkostomarkkinointi ei ole peikko!

Verkostomarkkinointia pidetään usein joko peikkona tai vähäpätöisenä. Moni kuitenkin hankkii elantonsa verkostomarkkinoinnilla. Yhdelle sopii toinen ja toiselle toinen. Verkostomarkkinointi, tai suoramyynti, on tapa yrittää ja

Lue lisää

Kirjaudu tilillesi

Tilaa Redesanin uutiskirje

Haluatko saada bloggauksemme ja vinkkimme suoraan sähköpostiisi? Tilaa uutiskirjeemme ja liity joukkoon – voit poistua milloin vain haluat. Tilaajana saat etuja mm. verkkokoulutuksiimme! Tilaajalahjana 20 € ostokuponki!