Kuvaus
100 keinoa tehdä markkinoinnilla tulosta, Timo Rope
Haluatko kiteytyneessä paketissa markkinoinnin menestyksen avaimet?
Kirjassa esitetään 100 markkinointiin liittyvää keinoa lukemaan innostavalla ja uusia ajatuksia ruokkivalla tavalla.
Kirjailija Timo Rope
WSOY 1999
ISBN 951-0-23814-7
Tätä kirjaa saatavana vain Redesan-verkkokaupasta.
Jokaisella aukeamalla on ohjeen muodossa yksi markkinointikeino ja sen toiminnalliset perustat kiteytyneesti. Nämä markkinoinnin keinot ryydittävät markkinointityötä, koska ne on kirjoitettu toimintaa ohjastaviksi resepteiksi. Näitä ohjeita käyttämällä saa markkinoinnille taatusti tuottavaa hyötyä.
Kirja jakautuu kymmeneen markkinoinnin koko kentän kattavaan lukuun. Niissä esitellään mm.
Segmentoinnin peruskilpailukeinot (tuote-, hinta- ja kanavaratkaisut)
- Markkinointiviestintä
- Lanseerausmarkkinointi
- Asiakassuhdemarkkinointi
- Markkinoinnin suunnittelu
- Henkilöstön markkinointityö
Suosittelemme myös kirjaa 100 keinoa tehdä markkinoinnilla tulosta somessa, jonka ovat kirjoittaneet Sanna Jylänki & Timo Rope. Kirja löytyy Elisakirjasta.
Toimitusehdot sivulta löydät myös lisätietoja ALV-kannoista sekä tilaamisesta.