Kuvaus
100 keinoa tehdä markkinoinnilla tulosta somessa
Some on ollut 2000-luvun alun merkittävin uusmediakenttä. Uusia välineitä tulee kuin sieniä sateella. Samoin kuin kaikki muutkin mediat, niin myös sosiaalinen media kokonaisuudessaan on varsin paljon yritysten markkinointiin valjastettu. Niin tulee ollakin, sillä sen merkitys on markkinoinnissa tänä päivänä erittäin merkittävä.
Kirja keskittyy someen lähtökohtaisesti markkinoinnin välineenä ja keinokenttänä. Kirjan ydin on sata erilaista keinoreseptiä, joita hyödyntäen somesta saadaan markkinoinnissa tulosta. Keinot on esitetty innostavalla ja helposti käytäntöön sovellettavalla tavalla.
Kirjan keskeisiä osa-alueita ovat mm.
* somemarkkinoinnin perusvälineistö
* somemarkkinoinnin tehostaminen
* somepalvelujen valinta
* Somen merkitys yrityksen viestintäpaletissa
Helppo luettavuus ja ohjeistus tekevät kirjasta erinomaisen koosteen somemarkkinoinnin menestyksen avaimista.
Kirjassa yhdistyy Some-osaajan (Sanna Jylänki) ja monipuolisen markkinointimiehen (Timo Rope) taustat ja vahvuudet lukijaa hyödyttävään kokonaisuuteen. Lukaise kirja ja laita yrityksen somemarkkinointi toimimaan.
Kirjailijat: Sanna Jylänki ja Timo Rope
Kustantaja: eRope
E-kirjan julkaisuvuosi: 2014
Sivumäärä: 36
ISBN: 9789526803173